Қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігі 2024 – 2025 оқу жылы есебі.
Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы:Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында оқушылардың сөйлеу, жазу, оқу, тыңдау дағдыларын қалыптастыру.
Мақсаты: Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында оқушылардың сөйлеу, жазу, оқу, тыңдау дағдыларын қалыптастырудың тиімді жолдарын анықтау
Міндеттері:
- Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін зерттеу, материал жинақтау, іріктеу, жүйелеу жолдарымен таныстыру.
- Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында диалогтік оқыту әдістерін пайдаланудың әдістерін үйрену
- Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында диалогтік әдіс-тәсілдердің тиімді жолдарын қолдануға арналған коучингтер, тренингтер өткізу.
- Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында диалогтік оқытуды қолдану арқылы ашық сабақтар, сыныптар тыс іс-шаралар өткізу.
- Қоғамдық — гуманитарлық пәндерінің мемлекеттік стандартының орындалуын анықтау.
- Қоғамдық — гуманитарлық пәндері сабақтарында оқушылардың сөйлеу, жазу, оқу, тыңдау дағдыларын дамытудың тиімді әдістемелері мен технологияларын, әдістері мен формаларын ұсыну.
- Диалогтік оқытудың тиімді жолдарын Lesson study арқылы тарату.
Күтілетін нәтиже:
Қоғамдық-гуманитарлық пәндері сабақтарында оқушылардың сөйлеу , жазу, оқу, тыңдау дағдыларын дамытудың тиімді жобасы ұсынылады.
Жасбуын жалпы білім беретің мектебінің Қоғамдық –Гуманитарлық пән бірлестігінің курстан өткен мәліметі
№ | Аты –жөні | Туған
жылы |
Білімі. бітірген оқу орны, жылы | Беретін
пәні |
Курстан өткен
уақыты,өткен жері |
Курс тақырыбы |
1 | Байдрахман Төлепберген | 26.05
.1967ж |
Жоғары . АрПИ .
2006 ж |
Қазақстан тарихы, Дүниежүзі тарихы, Құқық | 10.04. 2025
|
«Тарих пәні мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін дамыту» |
2 | Тулегенова Орынкул Жолтаевна | 23.09.
1976ж |
Жоғары Гумелев атындағы ЕҰУ
2003ж |
Ағылшын тілі | 25.08.2023ж | Пәндерді оқытудағы цифрлық ресустарды пайдалану |
29.05-10.06. 2023ж | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру | |||||
24.01.2025 | Педагогтердің пәндік құзіреттілігін дамыту | |||||
3 | Байгулина Г. Б | 27.09. 1979ж | Жоғары . АркГПИ
2000ж |
Қазақ тілі мен әдебиеті | 26.01.2025 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімдерінің пәндік құзіреттерін дамыту |
10.06.2023 | Ерекше қажеттілігі бар балаларға арналған білім берудің жаңартылған білім берудіі іске асыру жағдайында инклюзивті білім беру | |||||
4 | Мырзахметова З. Қ | 27.10. 1981 ж | Жоғары – ҚМПУ – 2002 ж | Қазақ тілі мен әдебиеті | 28.08.2024ж | Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімдерінің пәндік құзіреттерін дамыту |
10.06.2023 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу | |||||
5 | Серкешова Ж.Б | 25.09.
1981ж |
Жоғары – АркГПИ – 2003 | Қазақстан тарихы, Дүниежүзі тарихы, Құқық | 22.11.2024 | Педагогтердің пәндік құзіреттілігін дамыту |
10.06.2023 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу | |||||
6 | Шоңғалов Ж. С | 14.12.
1984ж |
Жоғары – АркГПИ – 2006 ж | Қазақстан тарихы, Дүниежүзі тарихы, Құқық | 10.06.2023 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу |
7 | Магамедов А. М | 28. 06
.1992 ж |
Жоғары – ЕҰУ – 2013 ж | Орыс тілі мен әдебиеті | 10.06 .2023ж | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру |
8 | Ержанова М.Қ | 01.07
1994ж |
Жоғары.
АркМПИ 2015ж |
Орыс тілі мен әдебиеті | 14.02.2025 | «пеагогтердің пәндік құзіреттілігін дамту; Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың тиімді тәжірибесі» |
9 | Рақымжанова К. | 14.01. 1993 | Жоғары АркМПИ 2014ж | Қазақ тілі мен әдебиеті | 22.01.2025 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу |
26.01.2024
|
«Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімдерінің пәндік құзыреттілігін дамыту» | |||||
10 | Досжанова Қ |
06.02 1983 |
Арнаулы орта АрГум Педколледжі 2003 | Ағылшын тілі | 24.01.2025 | Педагогтердің пәндік құзіреттілігін дамыту |
2024-2025 о.ж. әдістемелік бірлестік жоспары бойынша жұмыс атқаруда.
Жаңа оқу жылының басында барлық мұғалім күнтізбелік жоспарын құрып, бекітіп, сол бойынша жұмыс жүргізуде.
2024-2025оқу жылында бірлестік мүшелері мектепішілік, аудандық, республикалық, халқаралық көлемде ұйымдастырылған іс –шараларға және қашықтық олимпиадаларға қатысты.
Атқарған жұмыстар:
2024-2025 оқу жылы 09 — 13 желтоқсан аралығында тарих пәні бойынша «Тәуелсіздік-теңдесі жоқ байлығым!» атты тарих пәндерінің апталығы өтті. айлық өтті. Мемлекеттің тәуелсіздігін дәріптейтін өлеңдер оқылып, патриоттық сезімдерді оятатын әндер айтылды Пәндік апталық кезінде ашық сабақтар және сыныптан тыс жұмыстар өткізілді. Барлық іс-шаралар жақсы деңгейінде өткізілді
2024-2025 оқу жылында 25-ақпан – 06 наурыз аралығында « Язык-символ независимости государство» «Language is the symbol of nation» тақырыбында апталығы өтті Апталық кезінде іс – шараларға жауапты ұстаздар жақсы дайындық пен жауапкершілікпен өткізді. Бұдан басқа “British Bulldog” , “Kengru –linguist” қашықтық олимпиадасына өатысып жеңімпаздар анықталды. «Қостанай дарыны» өңірлік оқу әдістемелік орталығы ұйымдастырған қашықтық олмпиадасынына 8-11 сынып үздік оқушылары қатысып, 8 сынып оқушысы 3 орынды иеленді.
2024-2025 оқу жылы 20 — 30 қаңтар аралығында Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша «Тілім менің- тірлігімнің айғағы» атты онкүндік жоспарланып ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс шаралар өз деңгейінде өткізілді. А. Құнанбаевтің 180 жылдығына орай мәнерлеп оқу сайысы ұйымдастырылды. Сынып бойынша жазба жұмыстыры алынды тексеріліп, әр мұғалім тарапынан талдау жасалынды. Ортақ көрсеткіштер қорытылып, кестеге енгізілді.
Мұғалімдер және оқушылар олимпиадаларға белсене қатысты:
№ | пәні | сыныбы | Оқушының аты жөні | орыны | деңгейі | Пән мұғалімі |
1 | Ағылшын тілі | 8 | Бәкіржан Ә | 3 орын | Аудандық | Тулегенова |
2 | Орыс тілі | 6 | Нұрфазыл Н | 2 орын | аудандық | Ержанова М |
3 | Қазақ тілі | 6 | Таутан Нұрай | 2 орын | Аудандық | Рақымжанова К |
4 | Қазақ тілі | 10 | Еркінқызы Еркежан | 1орын | Аудандық
«Әбіш оқуы» |
Рақымжанова К |
5 | 6 | Төлеміс Аймира | 2 орын | Аудандық «Ыбырай оқуы» | Рақымжанова К | |
6 | Қазақ тілі | 9 | Бустекбаева Айару | 3 орын | Ауыл олимпиадасы облыстық кезеңі | Мырзахметова З |
7 | 10 | Еркінқызы Еркежан | 3 орын | Аудандық «Ілияс оқуы» | Мырзахметова З | |
8 | 9 | Қойшыбай Инабат | 3 орын | Аудандық «Ілияс оқуы» | Мырзахметова З | |
9 | 10 | Жүнісова Гүлімжан | 2 орын | Аудандық «Мағжан оқуы» | Мырзахметова З |
10 | 2025 | «Мұқағали оқуы» | Жаппас Айару | 9 | І орын | Аудандық
|
Байгулина Г.Б. |
11 | 2025 | «Мұқағали оқуы» | Жаппас Айару | 9 | ІІ орын | Облыстық
|
Байгулина Г.Б. |
12 | 2025 | «Ілияс оқуы» | Бахытбекқызы Ақнұр | 9 | ІІорын | Аудандық | Байгулина Г.Б. |
13 | 2025 | «Ыбырай оқуы» | Бахытбекқызы Ақнұр | 9 | І орын | Аудандық | Байгулина Г.Б. |
15 | 2023 | «Ілияс оқуы» | Бахытбекқызы Ақнұр | 9 | ІІ орын | Аудандық | Байгулина Г.Б. |
16 | 2024 | «Мұқағали оқуы» | Жаппас Айару | 9 | ІІІ орын | Аудандық
|
Байгулина Г.Б. |
17 | 2024 | «Мағжан оқуы» | Бахытбекқызы Ақнұр | 9 | ІІІ орын | Аудандық | Байгулина Г.Б. |
18 | 2024 | «Ілияс оқуы» | Бахытбекқызы Ақнұр | 9 | І орын | Аудандық | Байгулина Г.Б. |
Қоғамдық Гуманитарлық бірлестік пән мұғалімдерінің жетістіктері
Авторлық бағдарламалар тізімі;
Ағылшын тілі пәні бойынша Тулегенова О «Ағылшын тілі бойынша ҰБТ-ға оқушыларды дайындау бағдарламасы» 2024ж
Серкешова Ж. Б «Тарих пәнән оқытудағы жаңа тәсілдер» авторлық жұмыс «шырық» баспасы 2024
Мырзахметова З. Қ «Мәтінмен жұмыс жасау арқылы оқушылардың сауаттылығын дамыту» 2024ж
Облыстық семинарға ағылшын тілі пәнінен тыңдарман ретінде Тулегенова О. Ж қатынасты 10.02.2025жылы
Серкешова Жадыра — Республикалық семинар «білікті педагог заман қажеттілігі» атты семинар тренингі 2024 ж 31.10
Ұсыныстар:
- 2024-205 о.ж. І жартылдықта төмен білім сапа көрсеткен сыныптармен пән бойынша косымша және терең оқытуың жалғастыру;
- Пәндік олимпиадаларға оқушылардың қатысуы қадағылау;
- Мұғалімдер түрлі пәндік олимпиадаларға қатысуын қадағалау;
- Теориялық материал бойынша қосымша түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
- Оқушылардың зейінділігі мен тыныс белгілерін дамыту;
- Мәтіндермен жұмыс жасау арқылы оқу сауаттылығын дамыту;